Forum

Temat: Punkty do liceum

gimnazjalista

Data: 26.01.2006; 12:41

Może wie ktoś ile w zeszłym roku trzeba było mieć punktów z testów gimnazjalnych+za świadectwo żeby się dostać na profil społeczno-humanistyczny do czechowickich liceów?

Gimnazjalista

Data: 26.01.2006; 12:43

zapytam inaczej - Jeśli się dostałeś, ile miałeś punktów?

Moncia

Zabrzeg

Postów: 14

Data: 10.02.2006; 10:07

Nie ma zasady jeżeli chodzi o ilość punktów, to się zmienia z roku na rok ze wzglądu na ilość punktów. Co rok jest inaczej ale wydaje mi się żę jest coraz łatwiej sie dostać.

anos

Data: 10.02.2006; 11:23

Mi sie wydaje że to zależy od tego ile inni będą mieć punktów, ale chyba na ten profil nie jest trudno sie dostać ;)

Truth

Basildon

Postów: 8

Data: 10.02.2006; 13:47

Z tego co sie orientuje to , human tonajczesciej oblegany pfofil.Do takich klas jest najwiecej chetnych.Wiec od tego zalezy ilosc potrzebnych punktów by zdobyc miejsce.Podejrzewam, ze robia troszke taki konkurs swiadectw jak na studia.pozdrawiam

MarcinP

Czechowice - Dziedzice

Postów: 137

Data: 10.02.2006; 14:19

nie wydaje mi sie zeby był bardzo oblegany profil humanistyczny :/ jezeli tak to raczej dla tego ze jest gorszy i moze łatwiej sie dostac niz na matematyczny.

Reflection

Czechowice-Dziedzice

Postów: 62

Data: 10.02.2006; 16:45

To wszystko zależy od tego do jakiej szkoły chcesz iść. Powiem jednak, że jeżeli masz ambicję to nie idź na humana do czechowickich szkół. Mało z nich będziesz mieć. Ja jestem na profilu humanistycznym i wiem, że mam osoby w klasie, które nie potrafią poprawnie napisać trudniejszego słowa. Poprostu dostali się, bo złożyli papiery. Jest jednak tak, że po pierwszej klasie jest robiona selekcja i zostają tylko Ci, którzy się naprawdę nadają.

MarcinP

Czechowice - Dziedzice

Postów: 137

Data: 10.02.2006; 23:06

Własnie mysle nad profilem mat-inf w skłodowskiej, czy ktos z was moze cos wiecej powiedzec czy to dobry wybór jak na czehcowickie warunki ??

Moncia

Zabrzeg

Postów: 14

Data: 11.02.2006; 12:48

Jeżeli zależy CI na matemetyce to tam idź bo jest porządnei rozszeżona, ale niesety zbytnio nie mozna tego napisać o informatyce

Sliwa189

Czechowice-Dziedzice

Postów: 713

Data: 12.02.2006; 17:59

u nas w czecho sklodowska to najlepsza szkola a;e i atak nie ma sie co martwic bo dostali sie wszyscy. mat inf jest spoko o ile ktos lubi matematyke. a infa??jak pojdziesz na studia to cie naucza

smerf

Data: 12.02.2006; 18:02

Skłodowska kiedyś była fajna, miała poziom. teraz zeszła na psy.

Sliwa189

Czechowice-Dziedzice

Postów: 713

Data: 12.02.2006; 22:18

smerfus kto ci tak powiedzial???

Nowi klubowicze

ffm01462

cz-dz
w klubie od: 2024.04.14

CzDzM

Czechowice Dziedzice
w klubie od: 2024.04.09

DarekK

Czechowice-Dziedzice
w klubie od: 2024.04.08

Vi21q

Czechowice-Dziedzice
w klubie od: 2024.04.06

Bandits1921

Czechowice-Dziedzice
w klubie od: 2024.04.04

Najaktywniejsi - forum

drobnyzuczek

Czechowice-Dziedzice
postów: 3528

spoko

Czechowice-Dziedzice
postów: 3429

miastobis

domowa
postów: 2945

CzechoMeteo

Czechowice-Dziedzice
postów: 2612

919

****
postów: 2284

Najaktywniejsi - komentarze

drobnyzuczek

Czechowice-Dziedzice
komentarzy: 1089

Mickiewicz12

Developerowice-Lokow
komentarzy: 689

Clarence_Boddicker

Kraków
komentarzy: 563

Gemini1Duo

Miasto Dziurawych Dr
komentarzy: 425

robek

Czechowice-Dziedzice
komentarzy: 275