REKLAMA WYBORCZA

Wiadomości

  • 23 lipca 2020
  • wyświetleń: 1606

Co zrobić, aby kontakt z urzędnikiem był łatwiejszy?

Kontakt z urzędnikiem może być łatwiejszy. W jaki sposób? Wystarczy zarejestrować się w Rejestrze Danych Kontaktowych. Dzięki temu pracownik urzędu, zamiast wysyłać do nas pismo, będzie mógł po prostu zadzwonić lub wysłać maila.

telefon, biznes, komputer
fot. pixabay.com


Do tej pory, do RDK dołączyło ponad 3 500 000 Polaków. Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. Ponadto, w każdej chwili można je zmienić lub usunąć.

Głównym celem usług udostępnionych w ramach Rejestru Danych Kontaktowych jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego, ale i o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+).

Co zrobić, aby zarejestrować się w RDK?
Co zrobić, aby zarejestrować się w RDK? · fot. Ministerstwo Cyfryzacji

mp / czecho.pl

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.